Chipuri eterne: Izabella Sebestyen

de Denisa Lala

Hunedoreanca Izabella Sebestyen nu mai este o necunoscută. Am putea chiar spune că nu mai are nevoie de nici o prezentare, însă în lumea modelingului, orice apariţie într-o revistă, orice menţionare a numelui său este un lucru bun. Noi am ales-o pe ea pentru coperta primului număr din mai multe motive. Primul dintre ele – şi cel mai evident – este frumuseţea deosebită. Apoi, ne-au plăcut candoarea şi sinceritatea ei. Are doar 18 ani, dar ştie foarte bine ce vrea de la viaţă şi munceşte din greu pentru a obţine tot ce a visat.

izabella sebestyen si valentina gheorghe melcea

Cariera pe care şi-o construieşte a obligat-o să renunţe la prieteni, la “micile plăceri ale vieţii”, cum numeşte ea ciocolata, dulciurile şi obiceiul de a mânca seara, pe care mulţi dintre noi îl avem. Dar nu-i pare rău; satisfacţiile pe care i le aduce meseria de model merită aproape orice sacrificiu. Nici faptul că nu are timp de un prieten nu o afectează prea tare. E încă tânără şi are timp pentru toate astea mai încolo, după ce se va fi realizat. Şi pentru Izabella, ziua are tot 24 de ore, doar că ea are mai multe de făcut decât celelelate tinere de vârsta ei. Pe lângă şcoală, unde are rezultate extraordinare – este în clasa a XI-a şi mai are destui ani de cursuri în faţă -, Izabella participă la şedinţe foto sau prezentări care abia dacă-i mai lasă timp pentru ea şi familie, de ieşit în oraş cu prietenii nici nu mai poate fi vorba.

Nici vacanţele nu poate spune că îi aparţin în totalitate, pentru că de multe ori trebuie să se prezinte la vreun concurs, aşa că, anul acesta, de sărbători, va sta acasă, alături de familie. Anul viitor, între 28 februarie şi 10 martie, Izabella va participa la “Miss Teen International”, în Costa Rica. Este prima româncă aleasă să participe la această competiţie. Şi ne putem aştepta la tot mai multe surprize de acest gen din partea frumoasei hunedorence, pentru că pare hotărâtă să cucerească lumea întreagă cu frumuseţea sa.

INTERVIU

Izabella Sebestyen: “Performanţa se obţine doar prin muncă, disciplină şi perseverenţă”

izabella sebestyen

Cine este persoana care ţi-a marcat existenta de până acum şi de ce?
Persoana care mi-a marcat cel mai mult existenţa este managerul meu, Adrian Bohm.Fără el nu aş fi reuşit să realizez tot ce am realizat până acum, aş fi avut o viaţă comună, aş fi fost o picătură în marea de oameni necunoscuţi. Ajutorul şi tot ceea ce am învăţat de la el mi-au schimbat viaţa radical şi nu pot decât să-i fiu extrem de recunoscătoare pentru aceste lucruri, pentru tot restul vieţii mele.

De unde a venit cel mai substanţial sprijin în cariera ta?
Din partea părinţilor, care m-au susşinut atât din punct de vedere moral, cât şi material. Mama mea a fost cea care m-a sfătuit să aleg modelingul şi fără influenţa ei, e posibil să fi ales altceva pentru viitorul meu.

Care este persoana care te-a sprijinit şi îndrumat de când ai început această carieră?
Cel care m-a îndrumat şi sprijinit de la primii mei paşi în domeniul modelingului şi până azi este managerul meu, Adrian Bohm, fără ajutorul căruia nu aş fi putut ajunge niciodată la nivelul la care sunt acum şi la performanţele pe care le-am realizat în cei aproape doi ani de când sunt model.

Pe ce valori te bazezi în viaţă?
Pentru mine, cel mai important lucru în viaţă este credinţa în Dumnezeu. Îmi place să cred şi sunt convinsă de asta, că Dumnezeu veghează mereu asupra noastră şi că nimic din ceea ce ni se întâmplă nu este la voia întâmplării. Onestitatea, adevărul şi cinstea sunt valori pe care le are orice om cu credinţă în Dumnezeu. Recunosc că, din lipsă de timp, nu am mai fost la biserică de foarte multă vreme, însă eu consider că credinţa se poartă în suflet şi că simplul act de prezenţă la biserică nu te face un om credincios. Nu spun că trebuie neglijat acest aspect, însa nici nu trebuie să confundăm aceste două lucruri.

Ce te-ar putea determina să renunţi la această carieră?
În acest moment, nimic nu m-ar putea determina să renunţ la cariera de model, deoarece fac cu plăcere ceea ce fac, îmi place domeniul show-business-ului şi simt că e ceea ce mi se potriveşte. Puţini oameni reuşesc să-şi câştige existenţa făcând ceea ce le place, iar eu mă consider norocoasă având acest privilegiu. Odată cu trecerea anilor, probabil nu voi mai putea practica meseria de model, însă voi avea grijă ca înainte să se întâmple acest lucru să mă orientez spre alte domenii ale show-business-ului, cum ar fi presa, televiziunea sau domenii conexe modelingului.

La ce ai renunţat ca să-ţi continui drumul?
Pot spune că am renunţat la “micile plăceri”, cum ar fi ciocolata şi dulciurile în general sau mâncatul seara târziu. Am mai renunţat şi la ieşirile în oraş cu prietenii, întrucât programul zilnic nu îmi mai permite acest lucru. Nu îmi mai pot permite “luxul” să pierd vremea, deoarece programul şcolar şi cel dedicat carierei mele îmi ocupă întreaga zi. Când îţi doreşti o carieră, trebuie să îţi organizezi foarte bine timpul dedicat pregătirii în acel domeniu, deoarece din păcate ziua nu are decât 24 de ore…

Care sunt lucrurile sau zilele care au o semnificaţie aparte pentru tine?
Nu sunt o persoană superstiţioasă, aşadar nu pot spune că sunt zile sau lucruri care să aibă o semnificaţie anume pentru mine din acest punct de vedere.

Dacă ai avea suficienţi bani ca să poţi face o astfel de alegere, unde ţi-ar plăcea să-ţi trăieşti restul vieţii?
Cred că ar fi foarte frumos să trăiesc undeva în America de Sud, într-un oraş care să fie cât mai aproape de ocean şi unde să fie cald în tot timpul anului. Locul ideal cred că ar fi una dintre insulele Venezuelei, departe de stresul şi poluarea oraşelor aglomerate. Înainte însă de a ma stabili acolo, aş călători în întreaga lume şi mi-aş îndeplini visul de o viaţă, acela de a vizita Egiptul!

Câteva rânduri pentru cititorii noii reviste Hunedoara Quality Magazin…
În primul rând, vreau să se ştie că sunt extrem de onorată să fiu prima româncă aleasă să reprezinte România, în februarie 2008, la “Miss Teen International” în Costa Rica, din 1993, de la prima ediţie a acestui concurs până în acest an. E onoare, dar şi o mare responsabilitate pentru mine. Va trebui să am o prestaţie exemplară, să reprezint cât mai bine România ca şi ambasadoare a frumuseţii în Costa Rica şi să demonstrez încă o dată că româncele sunt cele mai frumoase femei din lume. Aş mai dori să le încurajez pe toate fetele care îşi doresc un viitor în modeling să ia iniţiativa şi să facă primul pas către acest domeniu! Decât să regreţi mai târziu că nu ai avut curaj, nu te costă nimic să-ţi încerci şansele! Agenţia noastră este singura agenţie profesionistă de modele din judeţul Hunedoara, care face casting-uri periodic, aşadar, tot ce au de făcut e să vină la aceste selecţii sau să ia legatura cu noi. E păcat că multe fete cu potenţial în modeling se pierd din lipsa curajului… iar în locul unei cariere de succes în modeling, rămân nişte anonime. E un domeniu extrem de frumos, în care cunoşti o mulţime de oameni, călătoreşti mult, cunoşti multe locuri, ţări şi tradiţii, însă fără muncă, nu poţi realiza nimic din toate acestea. Dacă credeţi că munca, disciplina şi perseverenţa sunt lucruri care vă caracterizează, atunci aveţi toate şansele să vă împliniţi orice vis! Performanţa în orice domeniu se obţine doar respectând aceste lucruri, fără ele însă nu aveţi nici o şansă!

_______________
Izabella are 18 ani, este model al Agenţiei High Life Models, urmează cursurile Colegiului Economic Emanoil Gojdu din Hunedoara şi are dimensiuni de invidiat: 88-60- 88, la o înălţime de 1,74 m. La sfârşitul lunii septembrie a anului 2007, în Albania a avut loc cea de-a 34-a ediţie a concursului de frumuseţe “Miss Globe International 2007”, una dintre cele mai importante competiţii de acest fel din lume. Hunedoreanca Izabella Sebestyen s-a clasat în top 10 şi a fost desemnată “Miss Bikini Lady Of the World 2007”.

Leave a Reply

